Bli medlem

Det finns en plats för alla, antingen du gillar att ha vinden i ansiktet eller sitter i BISTRON och mumsar bars eller inte minst bara vill känna gemenskapen!

Målet med Bistro Cycling Club är att du som medlem ska ha det jäkligt skoj och känna stor gemenskap samtidigt som du utvecklas framåt. Klubben är främst till för dig som tävlingscyklist för Bistro Cycling Club, men motionärer är självklart varmt välkomna.

Årsavgiften för enskilt medlemskap är 300 kr samt 750 kr för familjemedlemsskap. Då får du rätten att tävla för Bistro cycling Club, möjligheten att köpa helt fantastiska kläder och annan utrustning från våra samarhetspartners, delta i föreningsaktiviteter som vi arrangerar med mera.

Medlemsskap utfärdas genom att betala in årsavgiften till bankgironummer: 5564-4629 alternativt Swish: 1233837564. Märk betalning med namn och personnummer. När betalningen är gjort så kontakta oss via formuläret till höger eller via mail på bistrocc@outlook.com